ALO 170 hangi konularda yardımcı oluyor?
Kayıt dışı istihdamla ilgili şikayetler ALO 170 üzerinden yapılabilir. İnceleme yapılabilmesi için söz konusu işyerinin adı, tam adresi ve sigortasız çalışanların isimlerinin bilinmesi gerekir. Anlaşmalı boşanmalarla ilgili şikayetler ALO 170 ihbar hattı üzerinden kabul edilir.
170 ne için aranır?
Sosyal Sigorta KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170”
170 şikayet edince ne olur?
İş Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlardan gelen raporlara dayanarak denetlenir. Denetleme sonucunda müfettişler cezai yaptırımlar uygular. İşverenler, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak İş Güvenliği Kanunu’na uymakla yasal olarak yükümlüdür.
ALO 170 neyle ilgilenir?
etkili ve hızlı çözümler sunmak için kurulmuştur. İş hayatı iletişim merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günde 24 saat telefonla hizmetinizdedir.
170’de hangi sorular sorulur?
ALO 170 numarası Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı adına hizmet verir. Bireylere sosyal hakları hakkında bilgi verir. İş hukuku ile ilgili soruları yanıtlar. Bu konularda bilgi almak isteyen vatandaşlar 170’i arayabilir.
İşyeri şikayeti nereye yapılır?
Çalıştığınız kurum size karşı iş kanununu ihlal ediyorsa Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’e veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine şikâyette bulunabilirsiniz.
ALO 170 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günün 24 saati telefonla hizmetinizdedir. İletişim merkezimiz Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu’nun tüm hizmetleri hakkında bilgi ve çözümler sunmaktadır.
170 nelere bakıyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günün 24 saati telefonla hizmetinizdedir. Alo 170 İletişim Merkezi, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu’nun tüm hizmetleri hakkında bilgi ve çözümler sunar.
170’i aramak ücretli mi?
Yani ALO 170’i arayarak AÇSB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatları hakkında her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Alo 170 hattı ücretli bir hat. Çağrı merkezi 24 saat hizmet veriyor. Çağrı merkezi çalışanlarının %50’si engelli.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, ihbar veya şikâyetçinin beyanına dayanarak, suçlamanın bir suç olduğu sonucuna varırsa, derhal bir soruşturma başlatır. Soruşturma sırasında deliller toplanır. Tanıklar sorgulanır, deliller elde edilir veya bilirkişi raporları düzenlenir ve ilgili makamlara tutuklama emri çıkarılarak iddianın doğruluğu kontrol edilir.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e yapılan şikayet başvuruları ilgili kamu kuruluşuna iletilir ve bu kuruluş tarafından incelenir. Başvuru sahibine başvurunun sonucu bildirilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde işleme alınır.
ALO 170 hangi sorulara cevap verir?
Çalışma hayatına ilişkin her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri, ihbar, şikayet, talep ve başvurularınız için ALO 170’e 7/24 ulaşabilirsiniz.
172 neyin numarası?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Gürültü ihbar hattıTAEK ihbar hattı172Trafik ihbar hattıKartlı telefon arızası122Elektrik kesintisi ihbar hattıScout Blood Bilgi Merkezi
ALO 170 kimin?
Merhaba 170 Çalışma Bakanlığı, SGK’nın ihmalkarlığının kurbanıyım. 5 ay önce işyerim hakkında SGK’ya şikayette bulundum ancak 5 ay geçmesine rağmen hala geri dönüş olmadı. Tamamen haklı olmasam bile…
170 nelere bakıyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günün 24 saati telefonla hizmetinizdedir. Alo 170 İletişim Merkezi, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu’nun tüm hizmetleri hakkında bilgi ve çözümler sunar.
Haksız yere sosyal yardım alanları nereye şikayet edebilirim?
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı – Alo 183.
Kıdem tazminatı verilmezse nereye başvurulur?
Ücretini alamayan bir çalışanın kime başvurması gerektiği sorusunun cevabı mahkemeye başvurması gerektiğidir. Bu bağlamda ücretini alamayan çalışan yetkili iş mahkemesine başvurmalı ve dava açmalıdır.
170 ne zaman cevap verir?
Uzmanlarımız iletişim merkezimize gelen tüm çağrıları doğrudan yanıtlıyor ve talepleri ilk görüşmede tamamlamaya çalışıyoruz. Çağrılara hemen cevap verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçiliyor ve talepler en geç 72 saat içinde yanıtlanıyor.