İçeriğe geç

İNternet Siteleri Cimerde Nereye Şikayet Edilir

Bir internet sitesini nereye şikayet edebilirim?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

Cimerde internet şikayeti nereye yapılır?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne 150’den veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyetinizi iletirken, şikâyetin şifre ücreti ile ilgili olduğunu belirtmeniz, doğru bilgi verebilmek açısından önem arz etmektedir.

Site ile ilgili şikayetler nereye yapılır?

Yaşadığınız sorunla ilgili olarak; Detaylı bilgi için lütfen bakınız.

Site yönetimi kime nereye şikayet edilir?

Konut ve inşaat yöneticisine şikayette bulunmak için nereye başvurabilirsiniz? Konut veya inşaat yöneticisi görevlerini yerine getirmez veya kötüye kullanırsa, apartman sahibi şikayette bulunabilir. Şikayetler apartman sahipleri konseyine, denetim kuruluna veya yargı makamlarına yapılabilir.

İnternet hangi bakanlığa bağlıdır?

Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici makamlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı elektronik haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve kontrol sağlamaktadır.

184 şikayet edince ne olur?

Raporu alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek raporu yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.

Cimere hangi konular şikayet edilir?

Gençlerin kamusal hayata katılımını önemsiyoruz ve CİMER’e görüş, öneri ve projelerinizi yazmanızı bekliyoruz. CİMER’de yönetim ortağı olun. Sokak hayvanları ile ilgili görüş ve önerilerinizi CİMER’e yazabilirsiniz. CİMER aracılığıyla Türkiye’nin yüzyılını şekillendirecek konularda değerli görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.

CİMER’e şikayet eden kişi belli olur mu?

CİMER bu bilgileri üçüncü kişiler veya kurumlarla paylaşmaz. Gizliliğin sağlanması amacıyla şikayet konusu olan kişi veya kurumun şikayetçinin kimlik bilgilerine erişimi yoktur.

İnternet sağlayıcılar nereye şikayet edilir?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Merkezi”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm buldukları ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

Site yönetimini görevden almak için ne yapmak gerekir?

Yöneticinin görevden alınması talebi, ev sahipleri derneğine yapılmalıdır. Kurul bu talebi reddederse, hakim söz konusu yöneticinin görevden alınmasına karar vermelidir. Toplu inşaat için yönetim planında aksi belirtilmediği sürece, yöneticinin görev süresi iki yıldır.

İnternet üzerinden ihbar nasıl yapılır?

Emniyet Genel Müdürlüğü internet sitesinin 155. POLİS İMDAT sayfasından telefon numaranızı ve e-posta adresinizi belirtmeden doğrudan bildirimde bulunabilirsiniz.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Bir internet sitesi nereye şikayet edilir?

İnternetteki sosyal medyada bulunan hukuka aykırı, zararlı içerikler, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu İnternet Bilgilendirme Merkezi’ne bildirilebiliyor.

Site yöneticisini kim denetler?

Emlak yöneticisinin veya yönetiminin denetimi de önemlidir. Yöneticinin görevleri, emlak sahipleri derneği, seçilmiş bir denetçi veya bir denetim komitesi tarafından denetlenebilir.

Site yönetimi para cezası verebilir mi?

Öncelikle belirtmek gerekir ki, para cezaları idare tarafından münhasıran kamu gücü çerçevesinde ve kamusal durumlar nedeniyle verilen yaptırımlardır, dolayısıyla web sitesi yöneticilerinin bu anlamdaki davranışlarının para cezası olarak tanımlanmasının hukuken doğru olmayacağı kanaatindeyiz.

İnternet sitesi dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?

Şikayet prosedürü: En yakın polis karakoluna veya savcılığa giderek etkilenenlere karşı şikayette bulunabilirsiniz. Basit dolandırıcılık suçları arabuluculuğa tabidir. Basit dolandırıcılığın kurbanı olduysanız, şikayette bulunduktan sonra dosyanız tahkim kuruluna iletilecek ve tahkim prosedürü başlatılacaktır.

İnternet sağlayıcı firmalar nereye şikayet edilir?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

İnternet üzerinden ihbar nasıl yapılır?

Emniyet Genel Müdürlüğü internet sitesinin 155. POLİS İMDAT sayfasından telefon numaranızı ve e-posta adresinizi belirtmeden doğrudan bildirimde bulunabilirsiniz.

174 neyin numarası?

Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort bonus veren siteler
Sitemap